seuranta

Ruudun takana

Nuori tyttö, jolla on paljon kerrottavaa kuvin sekä sanoin. Kirjoittelee omista mielipiteistään ja elämästään tässä pienessä kaupungissa, josta kukaan on tuskin koskaan kuullutkaan. Intohimona valokuvaus, jonka inspiraatiot ovat lähteneet todennäköisesti keskellä yötä musiikin soidessa. Täysin koukussa yltiöromanttisiin elokuviin sekä vuodelta ennen sotaa salapoliisi dekkareihin kaakaon kera. Millekkään yksittäiselle tyylille tai musiikki genrelle en tule antamaan koskaan sydäntään. Painavaa ja ei niin painavaa sanottavaa luvassa. Terveisin Noora.

Suositut tekstit

Follow Gone with destiny
sunnuntai 16. joulukuuta 2012

Stars can't shine without darkness


Ohhoh! Mulla on yhä lukijoita, uskomatonta. ♥ No näillä jatketaan tuli vastaan mitä tahansa.
in the end. Untitled Untitled Untitled Untitled Untitled Untitled Untitled
Tuossa kuvia parin viikon takaa! © minä, kaikki oikeudet pidätetään! 

Mun on pakko kyllä sanoo, että tää on ollut aivan uskomaton vuosi. Ajattelinkin jo tässä, että seuraavassa postauksessa kertoisin nimenomaan lisää mun vuodesta, ehkäpä runsaan musiikin kera! 
Sen verran mun on kuitenkin sanottava, että tää syksy ja alkutalvi on ollut tosi ristiriitaisia, koska oon ollut onnellisempi kuin koskaan, mutta myös surullisempi kuin ikinä. Se on hyvin paljon vaikuttanut mun postailuun. Toivotaan silti, että mun blogilla ois hyvät paremmat ajat tulossa! Toivon kaikille ihanaa joulunodotusta ja iloista mieltä. :) ♥

16 kommenttia:

Iida kirjoitti...

Ihana ulkoasu ja muutenkin harvinaisen selkeä ja yhtenäinen kokonaisuus! Oot tosi hyvä valokuvaamaan, liityin lukijaksi :)

http://lokakuutamo.blogspot.com/

Noora kirjoitti...

Kiitos paljon Iida!:)

jee kirjoitti...

Upee banneri! :-) Oot tosi kaunis.

Noora kirjoitti...

vui kiitos linnea ja juulia!<:

Unknown kirjoitti...

törkeen hienoja kuvia :o :3

Noora kirjoitti...

kiitti mika :3 ♥ !

Veera kirjoitti...

Pääsit ensimmäiseksi siinä mun 4 parhaas blogi jutus :) Käyppäs kurkkaa !(:

http://veerannblogi.blogspot.fi/

Noora kirjoitti...

ohho! kiitos veera paljon:)

Henna kirjoitti...

Oot ihan hurjan söpö tyttö!!:) Aivan muikeita kuviakin tää blogi täynnä vielä kaiken lisäksi.

Anu kirjoitti...

Ihana blogi :)
http://pink-sparkling.blogspot.fi/

Anonyymi kirjoitti...

ihan mielettömiä kuvia! :) mikä kamera sulla on?

Em kirjoitti...

niin kaunis! ♥

Kristiina kirjoitti...

Aloin tässä äskettäin lukemaan sun blogia ja tajusin, et sulla on ihan mielettömän upee blogi. Kaikki noi ihanat kuvat, kaikki hienot biisivalinnat, teksti täynnä asiaa - ai ettää, jag tycker om så mycket c:

oonamango kirjoitti...

Sul on kiva blogi:) &oot tosi kaunis :)!x

http://mylife-oona.blogspot.com/

Sandra kirjoitti...

Vähänkös oot nätti! Ihanat silmät :)
www.s-morethanlife.blogspot.fi

siiiri kirjoitti...

onpas ihania kuvia:) & muutenki upee blogi!